اجزاي سيستم PBX تلفن سانترال پاناسونيک:


PBX تلفن سانترال پاناسونيک عمدتا شامل اجزاي زير است:

1. يک باکس، محافظ يا جعبه براي پوشاندن بخش هاي داخلي تلفن سانترال
2. کنسولي براي صفحه سوئيچ هاي مخصوص کاربران، تا بتوانند تماس هاي ورودي و خروجي را برقرار نمايند.
3. کنترلر ها يا کامپيوترهايي براي پردازش داده هاي تلفن سانترال
4. خطوطي براي وصل نمودن PBX تلفن سانترال پاناسونيک به PSTN
5. کارتهايي براي سخت افزارهاي چون سيستم منطقي، سوئيچينگ و پاور و ساير سخت افزارهاي مورد نياز براي عملکرد PBX تلفن سانترالبه گزارش ما ، شايد شما هم پيش از اين نام تلفن سانترال به گوشتان خورده باشد اما ندانيد که دقيقا چيست؟ بايد بگوييم که اصولا در محيط‌هاي اداري ، تجاري و در سازمان‌ها هميشه از تلفن‌هاي سانترال استفاده مي‌کنند. تلفن هاي سانترال تفاوت‌هاي با تلفن‌هاي معمولي دارند فروش سانترال پاناسونيک که در اين جا به توضيح آن‌ها خواهيم پرداخت. در اين نوشتار سعي بر آن داريم تا چگونگي نصب و استفاده از تلفن سانترال را به شما معرفي کنيم.




6. نقاط انتهايي خطوط که شامل تلفن هاي روميزي، ماشين هاي فکس، کارتهاي اعتباري، ترمينال ها و . . . مي گردد.
7. هر ابزار ديگري که در هنگام ضرورت نصب مي شود مانند صندوق هاي صوتي، گروه هاي تماسي و . . .

انقلاب سيستم هاي PBX تلفن سانترال پاناسونيک:


اولين سيستم PBX سانترال، نيازمند يک اپراتور انساني بود و به صورت صفحه سوئيچ طراحي شده بود. وقتي که يک تماس خارج سازماني برقرار مي شد، تماس گيرنده بايد ارتباط با بخش يا فرد مورد نظر را درخواست مي نمود تا تماسش را وصل نمايند. به همين شکل، اگر کارمند سازمان قصد برقراري تماس را داشت اپراتور او را به هدف مورد نظر وصل مي نمود. اگر سازمان حجم بالايي از تماس ها را داشت، اپراتورهاي زيادي براي پاسخگويي به تماس ها نياز بود.


با گذر زمان، صفحه سوئيچ هاي دستي جاي خود را به بردهاي الکترومغناطيسي دادند. آخرين مدل موجود از سيستم هاي PBX سانترال مي تواند IPرا مديريت نمايد و به جاي خطوط PSTN سنتي، به تلفن هاي روميزي يا ساير نقاط پاياني خطوط سيپ SIP وصل شود. اين سيستم هاي سانترال IP PBX ناميده مي شوند.


مقايسه سيستم هاي PBX سانترال پاناسونيک در محل و سيستم هاي PBX سانترال پاناسونيک ميزباني شده:


ممکن است سيستم هاي PBX سانترال پاناسونيک در محل اداره يا سازمان يا در محل فراهم کننده سرويس قرار داده شده باشد. اگرچه دو اصطلاح در محل و ميزباني شده ممکن است با عنوان ويپ VoIP شناخته شوند مفهوم اين کلمات ممکن است براي تلفن هاي وصل شده از طريق کابل نيز موجود باشد.


عمدتا شرکت هاي بزرگتر، سيستم هاي PBX سانترال خود را خريداري مي نمايند در حالي که شرکت هاي کوچک تر ممکن است از سيستم centrex استفاده نمايند. بدين معنا که فراهم کننده سرويس PBX در اداره يا سازمان واقع مي شود و مشتري را از دردسر نگهداري سيستم رها مي گرداند.


امروزه ميزباني PBX تلفن سانترال معاني متفاوتي


همانطور که پيش‌تر گفتيم تلفن‌هاي سانترال که مي‌توانيم آن را سيستم تلفن سانترال نيز بناميم، نوعي از تلفن‌ هستند که مي‌توانند به طور همزمان چند خط را مديريت و متصل کنند. اين نوع تلفن‌ها عموما در مراکز تجاري ، اداري ، سازمان‌ها ، دانشگاه‌ها و . مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از مهم‌ترين کليد هاي موجود روي اين نوع از تلفن‌ها مي‌توان KTS و PBX را نام برد. تلفن‌هاي سانترال هم‌چنين مي‌توانند يک منشي تلفني ايجاد کنند و هم اين که خطوط را به نوعي تقسيم نمايند. فروش سانترال دست دوم


اگر بخواهيم اين موضوع را بيشتر روشن کنيم مي‌توانيم از يک مثال استفاده کنيم. فرض کنيد شما 20 خط شهري تلفن داشته باشيد. اگر بخواهيد از تلفن‌‌هاي معمولي استفاده کنيد، شما نياز به 20 تلفن خواهيد داشت که در واقع قرار دادن همه‌ي آن‌ها روي يک ميز و استفاده همزمان از آن‌ها امکان پذير نمي‌باشد. در اين جا تلفن‌ سانترال به کمک ما آمده است.


هم‌چنين از ديگر مزاياي بسيار مهم و کاربردي تلفن‌هاي سانترال که سبب شده استفاده از آن همه‌گير شود ، امکان ارتباط داخلي با ديگر بخش‌هاي سازمان ، اداره و يا مراکز تجاري است بدون اين که هزينه‌اي را براي شما در پي داشته باشد. براي مثال اگر شخصي با شما که در اتاق الف هستيد، تماس گرفت و نياز به صحبت با فرد ديگري که در اتاق ب دارد، شما مي‌توانيد فروش سانترال پاناسونيک 824 به راحتي هر چه تمام تر فرد متقاضي را به مخاطب خود وصل کنيد. اگر تلفن‌هاي سانترال نبودند، مخاطب بايستي به اتاق شما مي‌آمد ، يعني شما بايد او را صدا مي‌زديد و وقت زيادي در اين ميان تلف مي‌شد که قابل برگشت نيست. در واقع يکي از مهم‌ترين سرمايه‌هاي هر سازمان ، وقت کارکنانش است که اين گونه به راحتي به هدر مي‌رود. از centrex اصلي دارند. آنها با نام cloud PBX نيز ناميده مي شوند چرا که همه عملکردهاي آن ها از طريق اينترنت انجام شده و فراهم کننده سرويسي با چندين کلاينت همزمان است. مي توان گفت اين سرويس يک سرويس نرم افزار (SaaS) شبيه به ايميل ميزبان يا نرم افزار توليد محصول خواهد بود.


مقايسه سرويس هاي سانترال آنالوگ با IP PBX


سيستم هاي PBXابتدايي ماشين هاي آنالوگي بودند که نياز به مديريت و هدايت دستي يک شخص داشتند. اين پکيج ها براي کار با مدارات و سوئيج هايي که در انتهاي PSTN قرار داشتند، طراحي شده بودند.


خطوط مسي وصل شده به PBX با شبکه هاي عمومي و ارتباطات آنها بايد توسط تکنيسين هاي شرکت مخابرات از لحاظ فيزيکي و سخت افزاري متصل شوند. به همين دليل هر حالت ارتقا و توسعه در سيستم موجود نيازمند زماني طولاني براي تکميل بوده و اغلب يک بازه زماني مشخص را مي طلبد.
اين سيستم ها از لحاظ تکميل عملکرد و استفاده ساده بوده اما فاقد انعطاف يا توسعه بودند. اگرچه ماژول هايي مي توانستند براي توسعه ويژگي هاي سيستمي اضافه گردند اما امکان مجتمع نمودن آنها با کانال هاي ارتباطي ديجيتال مانند پيام مستقيم، اشتراک گذاري صفحه و ساير تکنولوژي هاي مدرن وجود نداشت.


هر تغييري در سيستم زمان بسيار زيادي براي پيکربندي و سازماندهي داشت که نيازمند متخصصان داخلي سيستم بود.


پکيج هاي مدرن IP PBX منعطف تر و قابل تطبيق تر هستند. به جاي خطوط مسي که توسط PBX به PSTN وصل مي شوند از خطوط سيپ SIP براي تماس از طريق IP استفاده مي نمايند. تماس هاي صوتي از طريق اينترنت مستقيم بوده و داده هاي شبکه يکساني را استفاده مي نماينديکي ديگر از مزاياي تلفن‌هاي سانترال اين است که مي‌توانيد چندين نفر را پشت خط نگه داريد و به راحتي آن‌ها را مديريت کنيد. منشي خودکار هم يکي ديگر از ويژگي‌هاي اين تلفن‌هاي سودمند هستند. در واقع هنگامي که با شماره‌ي مورد نظر تماس گرفته شود، صداي ضبط شده که همان منشي خودکار است، اشاره مي‌کند که براي وصل شدن به بخش مالي بايد کليد 1 ، و براي اتصال به بخش آموزشي کليد 2 و همينطور الي آخر.فروش سانترال پاناسونيک کارکرده


يکي ديگر از مزاياي اين تلفن‌ها توانايي کنترل داخلي آن است . يعني شما مي‌توانيد با انجام برخي تنظيمات ساده از تماس کارکنان به بيرون از شرکت جلوگيري کنيد. تلفن‌هاي سانترال بيش از 400 کد دارند که شما مي‌توانيد با استفاده از آن‌ها ، تلفن‎‌ را به حالت سفارشي مورد نظر خود درآوريد. تا به اينجا متوجه شديد که تلفن سانترال چيست و چرا بايد از آن‌ها استفاده کرد. در واقع اگر شما مدير يک سازمان هستيد بايد حتما از اين نوع از تلفن‌ها استفاده کنيد. اگر در انتخاب برند تلفن سانترال دچار شک و ترديد هستيد، ما به شما تلفن سانترال پاناسونيک را پيشنهاد مي‌کنيم.


انواع تلفن سانترالفروش ادويه


تلفن‌هاي سانترال به طور کلي به دو دسته کم ظرفيت و پرظرفيت تقسيم مي‌شوند. تلفن‌هاي سانترال کم ظرفيت مي‌توانند تا 8 خط شهري و 24 خط داخلي را پشتيباني کنند. بنابراين اگر شما در يک سازمان ، اداره يا مرکز تجاري کوچک هستيد، تلفن ‌هاي سانترال کم ظرفيت گزينه‌ي خوبي براي شما هستند. سانترال‌هاي پرظرفيت از تعداد خطوط داخلي و شهري بيشتري پشتيباني مي‌کنند که در مدل‌هاي مختلف تعداد آن‌ها متفاوت است. اگر شما به دنبال يک تلفن سانترال پاناسونيک مي‌گرديد، حتما به مقياس و اندازه سازمان خود توجه کنيد و طبق نياز خود خريد کنيد تا هزينه بيهوده نکرده باشيد.


در حين خريد سيستم‌هاي سانترال پاناسونيک به چه نکاتي توجه کنيم؟



  • همواره حين خريد تلفن سانترال پاناسونيک و . شما بايد به اتصال تلفن توجه داشته باشيد. زيرا اتصال به دو صورت ارتباط ثابت يا VoIP انجام مي‌شود. اکثر افراد گزينه دوم را به دليل راحتي بيشتر ترجيح مي‌دهند.

  • اگر بين کارکنان شما افرادي هستند که در يک مکان نيستند، بايد از سيستم شبکه مجازي استفاده کنيد. پس حين خريد سيستم سانترال به سيستم تلفن مجازي دقت کنيد.

  • اگر نياز به ضبط تماس‌ها و مکالمه‌ها داريد بايستي به حافظه‌ي ذخيره سازي آن توجه کنيد تا بعدا با مشکل مواجه نشويد. فروش سانترال پاناسونيک تهران

  • برخي از تلفن‌هاي سانترال هزينه نگهداري زيادي دارند. شما بايد به اين نکته توجه داشته باشيد و آن را از فروشنده دستگاه بپرسيد.


 که قبلا براي استفاده از آيتم هايي مانند اشتراک سند يا آپلود فايل مورد استفاده بودند. هر تکنولوژي IP PBX مدرن با يک رابط کاربري عمومي يا يک صفحه آنلاين براي تنظيمات پيکربندي  همراه است.


در اين سيستم بدون نياز به حضور تکنيسين شرکت مخابراتي، عمليات انتقال، اضافه نمودن و حذف مي تواند در کمترين ساعت انجام شود. در اين سيستم ميزبان يا cloud PBX ، درخواست خطوط اضافي از پشتيبان بسيار راحت بوده و حداکثر چند ساعت زمان مي برد. هايبريد جزء تلفن‌هاي روميزي شناخته مي‌شود.   اين مدل نيز از طريق دو زوج بوق و ديتا به سانترال متصل مي‌شود. اين تلفن هم داراي ويژگي برقراري گفتگو دوطرفه و هم امکان ارسال و يا دريافت ديتا را دارد. 


دوربين مدار بسته چيست ؟ 


در جهت اهداف نظارتي و شخصي اقدام نماييد. تاريخچه استفاده از اولين دوربين مدار بسته به سال 1942 باز مي‌گردد  که ارتش آلمان براي نظارت بر   روند پرتاب موشک هاي خود از دوربين مدار بسته استفاده کرد. اولين دوربين هاي تجاري با نام Vericon در سال 1949 در آمريکا به بازار عرضه شدند و نکته قابل توجه اين عرضه تجاري، عدم نياز به هر گونه مجوز دولتي براي استفاده از دوربين مداربسته بود.دوربين مداربسته وسيله‌اي است که توسط آن مي توانيد نسبت به ضبط تصاوير  فروش دوربين مداربسته 


با استفاده از امکان برقراري تماس از طريق IP، سيستم PBX ويژگي ها و ست هاي ابزاري بسياري را به سيستم خود اضافه نمود. امکانات ديگر مانند تماس تصويري، ارسال فکس، پيام مستقيم و . . . اضافه گرديد تا عملکرد بهتري که متناسب با فرايندهاي تجاري روز باشد را در بر داشته باشد.

شرکت فروش و نصب تلفن سانترال

نصب تلفن سانترال توسط کارشناس

اجزاي سيستم PBX تلفن سانترال پاناسونيک

در کجا بايد تلفن سانترال نصب شود؟

مزيتهاي ديگر تلفن سانترال

سانترال ,تلفن ,سيستم ,استفاده ,مي ,pbx ,سانترال پاناسونيک ,تلفن سانترال ,تلفن‌هاي سانترال ,را به ,که در ,تلفن سانترال پاناسونيک ,توجه داشته باشيد ,فراهم کننده سرويس

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


دفتر فنی مهندسی کامپیوتری آرتان Artanweb دانلود فایل های کمیاب گیگ فایل پارسای بی ادعا معرفی کالا فروشگاهی netnews اسکنرScoper وبلاگ چی بخرم؟ معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی بهترینها
دزدگ