- سانترال کم ظرفيت KX-TES824
سانترال هاي کم ظرفيت نيز مانند سانترال هاي پرظرفيت از مدل ها و انواع بسيار متنوعي برخوردار مي باشد به طوري که شما مي توانيد تنوع بالايي از اين محصول را در ويترين فروشگاه ها مشاهده کنيد يکي از بهترين اين سانترال هاي، سانترال کم ظرفيت KX-TES824 مي باشد که با داشتن کارايي بسيار بالا و قيمت هاي مناسب خود توانسته است توجه و رضايت مصرف کنندگان را به سوي خود جذب کند.


فروش سانترال پاناسونيک توجه داشته باشيد که سانترال هاي کم ظرفيت به دليل پايين بودن ظرفيت آنها در کشورهاي اروپايي به شکل قابل توجهي مورد استفاده قرار نمي گيرد و شما مي توانيد بيشترين مصرف اين دستگاه را در کشورهاي آسيايي به خصوص در خاورميانه مشاهده کنيد چرا که در اين منطقه تعداد کسب و کارهاي کوچک و متوسط بسيار بيشتر از کسب و کارهاي بزرگ مي باشد و نياز به سانترال هاي کم ظرفيت نيز بيشتر احساس مي شود.



مزيت‌هاي ديگر تلفن سانترال




مزيت ديگر و بسيار مهم تلفن سانترال ارتباط داخلي بين اتاق‌هاي يک شرکت و يا سازمان بدون هزينه‌ي تلفن است. براي روشن شدن به مثال بالا توجه کنيد. تمام 200 کارمند شرکت توسط يک شبکه‌ي داخلي به يکديگر متصل هستند و در صورت نياز مي‌توانند با گرفتن شماره‌ي کد داخلي با کارمند ديگر ارتباط برقرار کرده و صحبت کنند. بدون اينکه نياز به استفاده از خطوط مخابراتي و پرداخت هزينه‌ي تلفن باشد.  فروش سانترال دست دوم از ديگر مزاياي مراکز سانترال اين است که مي‌توان همزمان چند نفر را پشت خط نگه داشت. مزيت سومي که مي‌توان براي تلفن سانترال بيان کرد، منشي اتوماتيک است که وقتب شخصي با شرکت تماس مي‌گيرد پيام ماشيني به صورت اتوماتيک براي او پخش مي‌شود، مثلاً واحد فروش عدد يک واحد حسابداري عدد دو و غيره. تلفن‌هاي سانترال داراي بيش از 400 کد مي‌باشد که مي‌توانيم به هر حالتي که خواستيم دستگاه را تنظيم کنيم. در ادامه با ما باشيد تا در مورد تلفن هاي بي سيم پاناسونيک بيشتر بدانيد.


فروش سانترال پاناسونيک 824 

 


 




 


دهه هاي متمادي سيستم تبادل اطلاعات سازماني خصوصي، بخش جدايي ناپذير ارتباطات تجاري بوده است. اين پکيج ها به جاي اجبار به داشتن يک خط اختصاصي براي هر کارمند، به کاربران سازمان اجازه تبادل منابعي مانند خطوط تلفن را مي دهد. ممکن است اصطلاح PBX به نظر قديمي باشد اما سازمانها هنوز آن را به عنوان يک backbone براي ارتباطات صوتي سازماني استفاده مي نمايند.


PBX تلفن سانترال پاناسونيک چيست؟


ساختار ابتدايي PBX تلفن سانترال پاناسونيک متشکل از يک خط و ايستگاه هاي وابسته است. خطوط به آساني به PSTN متصل مي شوند که توسط يک سرويس دهنده پشتيباني شده است. ايستگاه هاي داراي يک نقطه انتهايي مانند تلفن هاي روميزي پاناسونيک، ماشين هاي فکس يا ترمينال کارت هاي اعتباري مي باشند.


سازمان بدون داشتن يک PBX نيازمند خريد و نصب 200 خط سازماني براي کارمندان است. در اين حالت هزينه تماس مابين کارمندان يک اداره مانند هزينه تماس هاي خارجي به صورت دقيقه اي محاسبه مي شود.
سازمان با نصب يک سيستم PBX قادر خواهد بود
فروش سانترال پاناسونيک کارکرده


ا کارايي را افزايش داده و در هزينه ها صرفه جويي نمايد. اين پکيج با تماس سه يا چهار رقم، کارمندان را قادر به تماس با همکاران درون سازمان مي نمايد. اين تماس ها ي داخلي نيازي به شارژ شدن و پرداخت هزينه ندارند. PBX تلفن سانترال پاناسونيک به کاربران اجازه به اشتراک گذاردن خطوط خارج سازماني را نيز مي دهد.


براي مثال ممکن است سازمان 20 تا 30 خط را خريداري نمايد که اين تعداد را مي توان مابين 200 کاربر به اشتراک گذارد.
سيستم به راحتي کار خواهد کرد چرا که همه کاربران نياز به برقراري تماس در يک زمان واحد را ندارند. تعداد خطوط محدوديتي را بر تعداد ماکزيمم تماس هايکي ديگر هايبريد جزء تلفن‌هاي روميزي شناخته مي‌شود.  فروش ادويه اين مدل نيز از طريق دو زوج بوق و ديتا به سانترال متصل مي‌شود. اين تلفن هم داراي ويژگي برقراري گفتگو دوطرفه و هم امکان ارسال و يا دريافت ديتا را دارد. 


 از مزاياي اين تلفن‌ها توانايي کنترل داخلي آن است . يعني شما مي‌توانيد با انجام برخي تنظيمات ساده از تماس کارکنان به بيرون از شرکت جلوگيري کنيد.


 اعمال نموده و تعداد خريدهاي تلفن سانترال به نياز سازمان، حجم تماس و تاريچه تماس وابسته است. براي مثال يک مرکز سانترال پاناسونيک به نسبت يک فروشگاه خرده فروش نياز بيشتري به خريد خطوط سانترال دارد.




- تفاوت سانترال پرظرفيت و کم ظرفيت
تفاوت سانترال پرظرفيت و کم ظرفيت  يکي از مهمترين سوالاتي مي باشد که در وهله ي اول به ذهن خريداران خطور مي کند و مي خواهند اطلاعات لازم را در خصوص تفاوت سانترال پرظرفيت و کم ظرفيت  به دست بياورند. توجه داشته باشيد که هر کدام از اين سانترال ها
فروش سانترال پاناسونيک تهران

 با داشتن ويژگي هاي مختص به خود مورد نياز در يک کسب و کار مي باشد. از مهمترين ويژگي هاي و تفاوت سانترال پرظرفيت و کم ظرفيت  نيز مي توان به موارد زير اشاره کرد:



- سانترال هاي پرظرفيت: داشتن قيمت هاي بسيار بالا د مقايسه با سانترال هاي کم ظرفيت – داشتن خطوط بسيار بالا- انعطاف پذيري بسيار بالا – مناسب براي کسب و کارهاي بزرگ تر

- سانترال هاي کم ظرفيت: داشتن


  دوربين مداربسته وسيله‌اي است که توسط آن مي توانيد نسبت به ضبط تصاوير  فروش دوربين مداربسته در جهت اهداف نظارتي و شخصي اقدام نماييد. تاريخچه استفاده از اولين دوربين مدار بسته به سال 1942 باز مي‌گردد  که ارتش آلمان براي نظارت بر   روند پرتاب موشک هاي خود از دوربين مدار بسته استفاده کرد. اولين دوربين هاي تجاري با نام Vericon در سال 1949 در آمريکا به بازار عرضه شدند و نکته قابل توجه اين عرضه تجاري، عدم نياز به هر گونه مجوز دولتي براي استفاده از دوربين مداربسته بود.


 


 خطوط تلفن کمتر در مقايسه با سانترال هاي پرظرفيت- پايين بودن آنها- مناسب براي کسب و کارهاي کوچکتر




شرکت فروش و نصب تلفن سانترال

نصب تلفن سانترال توسط کارشناس

اجزاي سيستم PBX تلفن سانترال پاناسونيک

در کجا بايد تلفن سانترال نصب شود؟

مزيتهاي ديگر تلفن سانترال

سانترال ,مي ,يک ,تلفن ,کم ,ظرفيت ,کم ظرفيت ,تلفن سانترال ,مي باشد ,سانترال هاي ,کسب و ,تفاوت سانترال پرظرفيت

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


Cadastre_News setarehh فروشگاه گیم و بازی play station4 techA ترفندهای اینترنت و کامپیوتر و نوت بوک مطالب اینترنتی sectionaldoor9 دیجیـت با مردم آنگونه معاشرت كنید، كه اگر مردید بر شما اشك ریزند، و اگر زنده ماندید، با اشتیاق سوی شما آیند.حضرت علی(ع) cookingfast
دزدگ