- سانترال کم ظرفيت KX-TES824
سانترال هاي کم ظرفيت نيز مانند سانترال هاي پرظرفيت از مدل ها و انواع بسيار متنوعي برخوردار مي باشد به طوري که شما مي توانيد تنوع بالايي از اين محصول را در ويترين فروشگاه ها مشاهده کنيد يکي از بهترين اين سانترال هاي، سانترال کم ظرفيت KX-TES824 مي باشد که با داشتن کارايي بسيار بالا و قيمت هاي مناسب خود توانسته است توجه و رضايت مصرف کنندگان را به سوي خود جذب کند.
مزيت ديگر و بسيار مهم تلفن سانترال ارتباط داخلي بين اتاقهاي يک شرکت و يا سازمان بدون هزينهي تلفن است. براي روشن شدن به مثال بالا توجه کنيد. تمام 200 کارمند شرکت توسط يک شبکهي داخلي به يکديگر متصل هستند و در صورت نياز ميتوانند با گرفتن شمارهي کد داخلي با کارمند ديگر ارتباط برقرار کرده و صحبت کنند. بدون اينکه نياز به استفاده از خطوط مخابراتي و پرداخت هزينهي تلفن باشد.
دهه هاي متمادي سيستم تبادل اطلاعات سازماني خصوصي، بخش جدايي ناپذير ارتباطات تجاري بوده است. اين پکيج ها به جاي اجبار به داشتن يک خط اختصاصي براي هر کارمند، به کاربران سازمان اجازه تبادل منابعي مانند خطوط تلفن را مي دهد. ممکن است اصطلاح PBX به نظر قديمي باشد اما سازمانها هنوز آن را به عنوان يک backbone براي ارتباطات صوتي سازماني استفاده مي نمايند.
ساختار ابتدايي PBX تلفن سانترال پاناسونيک متشکل از يک خط و ايستگاه هاي وابسته است. خطوط به آساني به PSTN متصل مي شوند که توسط يک سرويس دهنده پشتيباني شده است. ايستگاه هاي داراي يک نقطه انتهايي مانند تلفن هاي روميزي پاناسونيک، ماشين هاي فکس يا ترمينال کارت هاي اعتباري مي باشند.
سازمان بدون داشتن يک PBX نيازمند خريد و نصب 200 خط سازماني براي کارمندان است. در اين حالت هزينه تماس مابين کارمندان يک اداره مانند هزينه تماس هاي خارجي به صورت دقيقه اي محاسبه مي شود.
سازمان با نصب يک سيستم PBX قادر خواهد بود
ا کارايي را افزايش داده و در هزينه ها صرفه جويي نمايد. اين پکيج با تماس سه يا چهار رقم، کارمندان را قادر به تماس با همکاران درون سازمان مي نمايد. اين تماس ها ي داخلي نيازي به شارژ شدن و پرداخت هزينه ندارند. PBX تلفن سانترال پاناسونيک به کاربران اجازه به اشتراک گذاردن خطوط خارج سازماني را نيز مي دهد.
براي مثال ممکن است سازمان 20 تا 30 خط را خريداري نمايد که اين تعداد را مي توان مابين 200 کاربر به اشتراک گذارد.
سيستم به راحتي کار خواهد کرد چرا که همه کاربران نياز به برقراري تماس در يک زمان واحد را ندارند. تعداد خطوط محدوديتي را بر تعداد ماکزيمم تماس هايکي ديگر هايبريد جزء تلفنهاي روميزي شناخته ميشود.
از مزاياي اين تلفنها توانايي کنترل داخلي آن است . يعني شما ميتوانيد با انجام برخي تنظيمات ساده از تماس کارکنان به بيرون از شرکت جلوگيري کنيد.
اعمال نموده و تعداد خريدهاي تلفن سانترال به نياز سازمان، حجم تماس و تاريچه تماس وابسته است. براي مثال يک مرکز سانترال پاناسونيک به نسبت يک فروشگاه خرده فروش نياز بيشتري به خريد خطوط سانترال دارد.
با داشتن ويژگي هاي مختص به خود مورد نياز در يک کسب و کار مي باشد. از مهمترين ويژگي هاي و تفاوت سانترال پرظرفيت و کم ظرفيت نيز مي توان به موارد زير اشاره کرد:
- سانترال هاي پرظرفيت: داشتن قيمت هاي بسيار بالا د مقايسه با سانترال هاي کم ظرفيت – داشتن خطوط بسيار بالا- انعطاف پذيري بسيار بالا – مناسب براي کسب و کارهاي بزرگ تر
- سانترال هاي کم ظرفيت: داشتن
دوربين مداربسته وسيلهاي است که توسط آن مي توانيد نسبت به ضبط تصاوير
خطوط تلفن کمتر در مقايسه با سانترال هاي پرظرفيت- پايين بودن آنها- مناسب براي کسب و کارهاي کوچکتر
اجزاي سيستم PBX تلفن سانترال پاناسونيک
سانترال ,مي ,يک ,تلفن ,کم ,ظرفيت ,کم ظرفيت ,تلفن سانترال ,مي باشد ,سانترال هاي ,کسب و ,تفاوت سانترال پرظرفيت
درباره این سایت